© 2017 «Квесторія»
Автор: Олександра Даниленко.
Переробка рольової гри «Анканська різанина» майстерні групи «Химера» (Олександра Даниленко, за участі Данила Даниленко, Віталія Кольцова, Ганни Горової.
Редактори: Віталій Кольцов, Ксенія Строєва.
Художник: Олена Сєрова.
Дизайнер: Марія Антонова.
Середньовіччя. Італія. Місто Верона.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здавна тут правили доброчесні князі Гранді, наділені божественною цілющою силою. Їхнім головним скарбом був чарівний Амулет, таємниця якого передавалася як спадщина. Але горе вразило благословенний край. Князь загинув під час полювання на ведмедя. Скориставшись цим, заможне сімейство Моретті захопило владу у місті. Вони штурмом взяли палац та вбили юного спадкоємця престолу. Однак його молодший брат зумів втекти з палаючої будівлі та врятувати чарівний Амулет. За захистом він звернувся до знатного роду Аріосто. У якості сплати ті попросили Амулет, і хлопчик віддав його. Моретті не наважилися розв’язати велику війну. Так останній Гранді вцілів.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
З тих пір пройшло 100 років.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Сім’я Гранді зберегла божественний дар зцілення і любов простого народу. Князі Моретті носять корону, але люди пам’ятають, кому ця корона належить. Сьогодні Романо Гранді, прямий нащадок правителів давнини, одружується з дівчиною з роду Аріосто. Усе вельможне панство Верони зібралося у заміському замку Гранді. Після прибуття гостей ворота зачинили та підняли міст.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ця гра про дух Середньовіччя. Вам доведеться ненавидіти та любити, мститися та прощати. Що стане вашою зброєю: меч та молитва - або отруєний кинджал та чорні чари? Вчиняйте так, щоб про вас складали легенди!
на проведення квесту у Дніпрі
Усі сценарії
Дізнатися більше