Ми сьогодні руйнуватимемо міф, що для класного корпоративу достатньо знайти місце і зібратись
Навіть відпочинок колективу має бути інструментом бізнесу. Для цього потрібно чітко розуміти, чого ви хочете досягти зібравши команду: покращити комунікацію, підвищити мотивацію, прискорити адаптацію новачків.
Цілі визначаються на основі якісної оцінки колективу та виявлення слабких місць. Помилка на цій стадії перекреслить усі подальші зусилля
Ще один ключовий момент – розробка концепції
Інструменти потрібно підбирати коректно: від формату до тематики.
Тут також є низка складнощів:
- відповідність концепції колективу – чи сприйме він її та чи викличе програма інтерес у співробітників;
- сценарій - він має бути насичений, але без перебору, активності повинні чергуватись з відпочинком, і важливо, щоб кожен знайшов заняття собі до душі.
Якщо це не врахувати, корпоратив може виявитися нудним та стомлюючим
Тому, делегуйте цю справу завчасно професіоналам